POLITYKA PRYWATNOŚCI
Tę politykę prywatności stworzyliśmy dla osób odwiedzających stronę internetową https://www.checklisty.mediachoice.pl (dalej „Strona Internetowa”).
Administratorem Twoich danych osobowych w związku z korzystaniem ze Strony Internetowej jest Media Choice Group sp. z o.o. siedzibą we Wrocławiu, ul. Krakowska 29, 50-424 Wrocław, wpisana do rejestru przedsiębiorców pod numerem KRS: 0001110653 (dalej „Media Choice”).
We wszelkich sprawach związanych z przetwarzaniem danych osobowych przez Stronę Internetową, możesz kontaktować się z nami pod adresem: e-mail: office@mediachoice.pl.
Możliwy jest też kontakt pisemny pod w/w adresem naszej siedziby lub telefoniczny pod numerem tel. +48 692 942 305.
Dla ułatwienia podzieliliśmy ten dokument na dwie części:
- Pliki cookies i inne technologie
- Pozostałe przetwarzanie danych osobowych użytkowników Strony Internetowej
Pliki cookies i inne technologie
Używamy plików cookies i innych, podobnych mechanizmów, aby poznać, w jaki sposób użytkownicy korzystają z naszej Strony Internetowej oraz do celów marketingowych, w tym aby wyświetlać im reklamy w innych miejscach w Internecie.
Cookie to mały plik tekstowy, zapisywany przez witrynę internetową na Twoim komputerze, telefonie lub jakimkolwiek innym urządzeniu. Plik cookie zawiera dane na temat korzystania przez Ciebie z tej strony.
Niektóre cookies są niezbędne do działania Strony Internetowej. W pozostałych przypadkach przy pierwszym wejściu na naszą Stronę Internetową prosimy Cię o wyrażenie zgody na instalację cookies. Nie używamy plików cookies reklamowych ani analitycznych (ani żadnych innych niż niezbędne) bez Twojej zgody.
W dowolnym momencie możesz zmienić ustawienia cookies używając przycisku „Zarządzaj Ciasteczkami” widocznego na samym dole naszej strony. Zablokowanie przez Ciebie konkretnych plików cookies, jeśli wcześniej wyraziłeś na nie zgodę, będzie uważane za odwołanie zgody i będzie oznaczało, że nie przetwarzamy już Twoich danych w tym zakresie.
Poniżej możesz przeczytać, jakich dokładnie cookies używamy i jakim firmom w związku z tym mogą być przekazywane Twoje dane.
Jakich cookies używamy?
1. Niezbędne cookies
Te cookies służą do prawidłowego działania strony. Nie możesz ich wyłączyć, bo po ich wyłączeniu nasza strona po prostu nie będzie działać prawidłowo.
W tym zakresie używamy narzędzia Cookiebot, które przechowuje Twoje ustawienia prywatności. Pokazuje twoją zgodę lub jej brak na uruchamianie poszczególnych rodzajów cookies na naszej stronie.
Inne niezbędne cookies na naszej Stronie Internetowej służą do poprawnego jej funkcjonowania oraz do zarządzania nią, m.in. do wprowadzania zmian na stronie, do uruchamiania narzędzi śledzących, na które wyrazisz zgodę (Google Tag Manager).
2. Analizy statystyczne naszej Strony Internetowej
1. Korzystamy z narzędzi zbierających dane statystyczne, dzięki którym możemy zrozumieć, jak użytkownicy korzystają z naszej Strony Internetowej. Dane, które otrzymujemy z tych narzędzi, nie dają nam informacji o konkretnej osobie i nie łączymy ich z innymi danymi, które nam podajesz.
2. Korzystamy z Google Analytics. Informacje, jakie zbiera Google Analytics o użytkownikach, to np.: ile razy użytkownik odwiedza witrynę; które podstrony odwiedza; data pierwszej i ostatniej wizyty; czas trwania odwiedzin; strona, z której użytkownik odwiedził witrynę; przeglądarka, której użytkownik używa; link, który został kliknięty; miejsce na świecie, z którego użytkownik uzyskuje dostęp, adres IP, itp.
3. Google poszczególnym użytkownikom przypisuje własny identyfikator (tzw. Google ID) i gromadzi na swoich serwerach dane pozyskane z plików cookies z różnych stron internetowych. My – jako właściciel Strony Internetowej – możemy otrzymywać z Google raporty (statystyki) związane wyłącznie z ruchem na naszej Stronie Internetowej. Raporty te obejmują oczywiście wyłącznie osoby, które wyraziły na naszej Stronie Internetowej zgodę na rejestrowanie ich wizyt przez Google Analytics.
4. Używamy Google Analytics w ten sposób, by Twój adres IP był skracany przed przekazaniem dalej. Zanonimizowany adres IP przetwarzany przez Google Analytics co do zasady nie jest łączony z innymi danymi Google.
5. Możesz zapobiec rejestrowaniu przez Google Analytics informacji pochodzących z Twojej przeglądarki, instalując specjalną wtyczkę znajdującą się tutaj. Dalsze szczegółowe informacje o działaniu Google Analytics możesz znaleźć tutaj.
6. Używamy też narzędzia Albacross.com, które na podstawie adresu IP może zidentyfikować organizację (przedsiębiorstwo, firmę), z której użytkownik odwiedza naszą Stronę Internetową. Nie pozyskujemy w ten sposób żadnych danych osobowych, a jedynie nazwy organizacji (B2B).
3. Google Ads – reklama behawioralna i inne narzędzia Google
1. Google gromadzi na swoich serwerach dane z umieszczanych na Twoim urządzeniu plików cookies. Dane te są zbierane na wszystkich stronach, na których zezwoliłeś na używanie cookies (w tym na naszej Stronie Internetowej), a także z reklam, w które kliknąłeś. Google korzysta z tych informacji w celu wyświetlania reklam na innych odwiedzanych przez Ciebie stronach i/lub w przeglądarce internetowej. Zazwyczaj pliki cookies pochodzące od Google wygasają po 3 miesiącach.
2. My jako reklamodawcy korzystający z usług Google nie mamy dostępu do danych z ciasteczek zapisanych na Twoim urządzeniu, ale możemy zlecać reklamy do wybranych przez nas odbiorców, np. do wszystkich osób, które odwiedziły naszą stronę www (lub jej konkretną podstronę) w ciągu ostatnich 7 dni.
3. Dane te stanowią dla nas jedynie materiał statystyczny, a reklamy zlecamy jedynie na podstawie zbiorczych kryteriów (do określonych grup docelowych, a nie do konkretnego użytkownika), a zatem dane z cookies nie są w żaden sposób łączone z innymi danymi, które nam podajesz.
4. Wiele szersze informacje o Twoim sposobie korzystania ze stron www posiada Google. Więcej o tym, w jaki sposób Google używa plików cookies do wyświetlania reklam i jak możesz zarządzać swoimi ustawieniami co do reklam, możesz przeczytać tutaj.
5. Używamy również (w ramach korzystania z Google Ads i Google Analytics) wspomnianego wyżej narzędzia Google Tag Manager. Umożliwia nam ono zarządzanie kampaniami reklamowymi oraz mierzenie ich skuteczności.
4. Piksel konwersji Facebooka i innych serwisów społecznościowych
1. Stosujemy tzw. „piksel konwersji Facebooka” w celu zarządzania reklamami na portalach Facebook i Instagram.
2. Jeśli wyrazisz zgodę na stosowanie tego pliku cookies na naszej Stronie Internetowej, wówczas za pomocą tego narzędzia serwis Facebook uzyskuje informację o tym, że odwiedziłeś naszą Stronę Internetową. Informacja ta zostaje przypisana do Twojego profilu w tym serwisie, jeśli go posiadasz. Jeśli nie jesteś użytkownikiem tych serwisów, wówczas informacje zostają przypisane do utworzonego dla Ciebie tzw. „Facebook ID”.
3. Dzięki temu narzędziu możemy zlecać na portalu Facebook i Instagram reklamy do tych osób, które wcześniej odwiedziły już naszą Stronę Internetową lub poszczególne jej podstrony (remarketing).
4. Następnie otrzymujemy od firmy Facebook dane statystyczne dotyczące skuteczności reklam (np. ile osób zobaczyło naszą reklamę, ile osób w nią kliknęło), bez odniesienia do konkretnych użytkowników.
5. Jeśli posiadasz konto w serwisie Facebook lub Instagram, zachęcamy Cię do przeczytania dalszych informacji o tym, jakie dane o użytkownikach właściciel tych serwisów zbiera z różnych stron internetowych za pomocą plików cookies: https://www.facebook.com/about/privacy/ oraz https://help.instagram.com/155833707900388.
Podstawą prawną do używania przez nas cookies niezbędnych (wskazanych powyżej) jest nasz prawnie uzasadniony interes, tj. prawo do prowadzenia Strony Internetowej wspierającej nasz biznes, oraz konieczność zachowania jej bezpieczeństwa. Podstawą prawną do używania przez nas pozostałych cookies jest Twoja zgoda.
W związku z przetwarzaniem przez nas Twoich danych osobowych za pomocą plików cookies, w każdej chwili przysługują Ci prawa, o których piszemy poniżej.
Używanie przez nas plików cookies, w szczególności do celów reklamy behawioralnej, może wiązać się z tzw. profilowaniem. Oznacza to, że możemy tworzyć profil użytkownika na bazie zgromadzonych informacji (np. adres e-mail, historia zamówień, rodzaj urządzenia, stosowana technologia, częstotliwość wizyt) i na tej podstawie formułować prognozy zakupowe na przyszłość. Pozwala nam to podejmować decyzje, jakie treści (w tym reklamy) wyświetlać na naszej i innych stronach internetowych.
LinkedIn Insight Tag
1. Stosujemy tzw. „LinkedIn Insight tag” w celu zarządzania reklamami na portalu LinkedIn.
2. LinkedIn Insight Tag to fragment kodu HTML, który pozwala nam zarządzać kampaniami, kierować reklamy do użytkowników odwiedzających naszą stronę (remarketing) i dowiedzieć się więcej o naszych odbiorcach.
3. Jeśli wyrazisz zgodę na stosowanie tego pliku cookies na naszej Stronie Internetowej, wówczas za pomocą tego narzędzia serwis LinkedIn uzyskuje informację o tym, że odwiedziłeś naszą Stronę Internetową. Informacja ta zostaje przypisana do Twojego profilu w tym serwisie, jeśli go posiadasz.
4. LinkedIn Insight Tag pozwala na gromadzenie danych dotyczących odwiedzin naszej Strony Internetowej przez członków, łącznie z adresem URL, stroną odsyłającą, adresem IP, informacjami o urządzeniu i przeglądarce (kliencie użytkownika) oraz znacznikiem czasu. Adresy IP są skracane lub zaszyfrowane w przypadku nawiązywania komunikacji z członkami na różnych urządzeniach, a bezpośrednie identyfikatory członka są usuwane w ciągu siedmiu dni, aby informacje stały się pseudonimowe. Pozostałe pseudonimowe dane zostają usunięte po 180 dniach.
5. Jeśli posiadasz konto w serwisie LinkedIn, zachęcamy Cię do przeczytania dalszych informacji o tym, jakie dane o użytkownikach właściciel tych serwisów zbiera z różnych stron internetowych za pomocą plików cookies. Znajdziesz je tutaj.
Podstawa prawna
Podstawą prawną do używania przez nas cookies niezbędnych (wskazanych powyżej) jest nasz prawnie uzasadniony interes, tj. prawo do prowadzenia Strony Internetowej wspierającej nasz biznes, oraz konieczność zachowania jej bezpieczeństwa. Podstawą prawną do używania przez nas pozostałych cookies jest Twoja zgoda.
W związku z przetwarzaniem przez nas Twoich danych osobowych za pomocą plików cookies, w każdej chwili przysługują Ci prawa, o których piszemy poniżej.
Używanie przez nas plików cookies, w szczególności do celów reklamy behawioralnej, może wiązać się z tzw. profilowaniem. Oznacza to, że możemy tworzyć profil użytkownika na bazie zgromadzonych informacji (np. adres e-mail, historia zamówień, rodzaj urządzenia, stosowana technologia, częstotliwość wizyt) i na tej podstawie formułować prognozy zakupowe na przyszłość. Pozwala nam to podejmować decyzje, jakie treści (w tym reklamy) wyświetlać na naszej i innych stronach internetowych.
Pozostałe przetwarzanie danych osobowych użytkowników strony internetowej
Jakie dane przetwarzamy i w jakich celach?
Oprócz opisanych powyżej plików cookies, możemy przetwarzać następujące Twoje dane:
1. Formularz „Uzyskaj dostęp do media cheat sheet”
Podanie danych w formularzu rejestracyjnym nie jest obowiązkowe. Jeśli chcesz uzyskać dostęp do Media Cheat Sheet bez zapisywania się do Newslettera, możesz to zrobić w dowolnym momencie. W tym celu napisz do nas wiadomość na adres mailowy marketing@mediachoice.pl, a my wyślemy Ci plik pdf z Media Cheat Sheet.
2. Wysyłka Newslettera (Regulamin Newslettera znajdziesz w stopce naszej Strony Internetowej)
Cele przetwarzania danych:
- Wysyłka Newslettera tj. cykliczna wysyłka komunikacji marketingowej drogą elektroniczną (na podany adres e-mail) obejmującej informacje o trendach, newsach, poradach marketingowych i biznesowych, nowościach, promocjach oraz ofertach naszej firmy. Regulamin Newslettera znajdziesz w stopce naszej Strony Internetowej.
Do Newslettera możesz zapisać się, wypełniając Formularz „Uzyskaj dostęp do Media Cheat Sheet” dostępny na naszej stronie internetowej, zaznaczając zgodę na wysyłanie Newslettera, a następnie klikając przycisk “Prześlij”.
Rodzaj danych:
- adres e-mail;
- informacje o otwieralności wysyłanych przez nas wiadomości;
- informacje o współczynniku kliknięć w wysyłanych przez nas wiadomościach;
- informacje o dostarczalności wysyłanych przez nas wiadomości.
Podstawa prawna przetwarzania danych:
Podstawą prawną jest nasz prawnie uzasadniony interes, wynikający z udzielonej przez Ciebie zgody marketingowej (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
Zgoda ta jest całkowicie dobrowolna – możesz uzyskać dostęp do Media Cheat Sheet bez zapisywania się do Newslettera. W tym celu napisz do nas wiadomość na adres e-mail marketing@mediachoice.pl, a my wyślemy Ci plik pdf z Media Cheat Sheet.
Zgoda może być w każdej chwili wycofana bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem.
Profilowanie
Twoje dane przekazane nam na cele subskrypcji Newslettera nie są przez nas wykorzystywane do podejmowania decyzji opartych na zautomatyzowanym przetwarzaniu danych, które mogłoby mieć wpływ na Twoją sytuację prawną lub wywoływać dla Ciebie inne podobnie doniosłe skutki.
Jednak nowoczesny system do e-mail marketingu pozwala analizować działania odbiorców, tj. podaje nam informację, czy dana wiadomość została przez Ciebie otwarta. Analizujemy takie informacje, by lepiej dostosować treść Newslettera do Twoich zainteresowań i przesyłać Ci spersonalizowane wiadomości (profilowanie). W każdej chwili możesz sprzeciwić się takiemu przetwarzaniu przez nas Twoich danych.
Jak długo przetwarzamy dane?
Twoje dane podane w formularzu kontaktowym będziemy przetwarzać do czasu zakończenia naszej korespondencji w danej sprawie. Następnie możemy dane przechowywać odpowiednio zapisane i chronione przez taki okres czasu, przez jaki mogłaby powstać nasza odpowiedzialność z danego stosunku prawnego. Po przedawnieniu się ewentualnych roszczeń, w zależności od każdego przypadku, przystąpimy do usunięcia danych osobowych.
Komu przekazujemy Twoje dane?
W naszej działalności korzystamy z usług innych współpracujących firm, dlatego Twoje dane mogą być przez nas powierzane: firmie księgowej, firmom pośredniczącym w płatnościach, firmom kurierskim, firmie dostarczającej nam program informatyczny ułatwiający obsługę klientów, firmie dostarczającej nam program do e-mail marketingu.
Na cele działań marketingowych opisanych powyżej w sekcji „Pliki cookies” korzystamy z usług dostarczanych przez podmioty z siedzibą w USA (Google, Facebook). W związku z powyższym, dane osobowe pozyskane z plików cookies mogą być przekazywane do państw trzecich, niebędących członkami Unii Europejskiej, co wiąże się z możliwością uzyskania do tych danych dostępu przez uprawnione organy administracji publicznej w USA.
Jakie prawa przysługują Ci w związku z przetwarzaniem Twoich danych?
Zobowiązujemy się do poszanowania poufności Twoich danych osobowych oraz do zagwarantowania Ci możliwości wykonania swoich praw. Możesz wykonywać swoje prawa bez ponoszenia żadnych kosztów, wysyłając do nas wiadomość e-mail lub kontaktując się z nami w inny sposób.
Pamiętaj, że w związku z przetwarzaniem Twoich danych masz prawo do:
- żądania od Nas dostępu do danych, które posiadamy odnośnie Twojej osoby;
- sprostowania swoich danych;
- usunięcia swoich danych, jeżeli nie będą już one potrzebne do celów, do których były przetwarzane, albo nie posiadamy innej podstawy prawnej do ich przetwarzania;
- ograniczenia przetwarzania danych;
- żądania przeniesienia swoich danych osobowych;
- wniesienia skargi do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych, jeżeli uważasz, że Twoje dane są przez Nas przetwarzane niezgodnie z prawem.